Qvesarum Ikon

Kategorier

Produkter

Aktuella kampanjer

Måttbeställ

Kategorier

Favoriter

Du har inga favoriter.

Du har inte besökt några produkter.

Du har inga listor.

Varukorg

Du har inga produkter i varukorgen.

Transporter & hämtning

Qvesarum skickar dagligen produkter inom framför allt Sverige, men även till Norden samt övriga Europa. Vi arbetar hela tiden med att förbättra och utveckla våra transporttjänster. Allt för att leveransen till dig som kund ska bli så säker, smidig och prisvärd som möjligt. I dagsläget använder vi oss till stor del av DHL. När det gäller större leveranser inom Skåne använder vi oss av Best. Qvesarum strävar hela tiden efter att vid varje beställning ta fram det lämpligaste och mest optimala transportsättet. Observera att en del av våra produkter levereras omonterade.

Nedan finner du några exempel på de tjänster som vi använder för leveranser.

Hämta i vår butik

Beställda varor kan avhämtas i vår butik/på vårt lager i Slogstorp, strax utanför Löberöd. Varuutlämning sker på vardagar, 10.00 – 18.00.

Ta alltid med vår orderbekräftelse när varorna ska avhämtas.

Vårt lager är stängt på lördagar.

För ytterligare information eller bokning av hämtning kontakta [email protected] hänvisa till ordernummer och säljare.

DHL

Med DHL skickar vi allt från paket över 20 kg till större sändningar med flera pallar. Godset levereras hem till dig ca två till tre dagar efter att det har skickats från oss.

DHL Servicepoint

Ett mycket prisvärt transportsätt för mindre paket. Två dagar efter att vi har skickat paketet får du en sms-avisering om att du kan hämta paketet på DHL Servicepoints, som finns på flertalet ställen runt om i Sverige. Det går inte att kombinera denna tjänst med Efterkrav/Postförskott.

Transportskada

Vid transportskada är det viktigt att detta reklameras på rätt sätt till transportören. Det måste noteras på chaufförens fraktsedel vid leverans att godset är skadat. Därefter ska transportören kontaktas inom 7 dagar.

DHL: 0771-345 345

Ha då fraktsedelnummer till hands. Det kan även vara bra att kunna komplettera med foto på skadan. Ett ärendenummer skapas och transportören kontaktar sedan er för vidare hantering av ärendet.
Våra transportörer godkänner inga reklamationer som anmäls senare än 7 dagar efter leverans.

Har du några frågor är du välkommen att fylla i formuläret nedan.