Vi använder cookies

Qvesarum använder cookies för att ge dig en bättre kundupplevelse. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du användandet av obligatoriska cookies som används för intern analys och optimering. Om du även godkänner att tredje part kan spara ditt beteende på vår webbplats, i syfte att ge dig en mer personlig upplevelse här hos oss, samt på andra webbplatser trycker du på knappen "Jag godkänner".

Dessa cookies är nödvändiga för att vår hemsida ska fungera. T.ex. lagda produkter i varukorgen, produktkonfigurationer, användarinställningar, etc.

Statistiska cookies hjälper oss att analysera och optimera vår webbplats för en bättre upplevelse.

Marknadsföringscookies är tredjepartscookies som används för att kunna visa relevanta och engagerande annonser för den enskilda användaren. Ingen information som kan knytas till en person kommer att sparas, bara webbläsarens unika ID.

Ikon för att aktivera sökfältet
Ikon för varukorgen
0

Du har inte lagt några artiklar i varukorgen.

Leverans

När du beställer via vår webbutik skickas din leverans med DHL eller Best Transport. Paket under 20 kg skickas alltid till DHL Servicepoint och i kassan väljer du själv vilket utlämningsställe du vill hämta paktet på. Varor som skickas på pall inom Skåne skickas med Best Transport och med DHL i övriga landet. Leveranser på pall lossas vid tomtgräns eller portuppgång kl 07:00-17:00, inbärning ingår ej.

Normalt räknar vi med en leveranstid inom en vecka för paketleveranser. Vid större order av produkter som skickas på pall är leveranstiden c:a 7-10 arbetsdagar. Vid hög orderingång kan dock leveranstiden bli längre. Om en beställd vara skulle vara restnoterad meddelar vi dig detta, och samtidigt beräknad leveranstid av densamma, för att godkänna senare leverans eller om så önskas makulera restbeställningen (då återbetalas varans/orderns värde).

Qvesarum AB ansvarar inte för eventuella felleveranser eller förseningar från underleverantör samt för extra kostnaden kan ha orsakas p.g.a. leveransförhinder eller/och förseningar.

Spåra paket

När vi beställning skickas från oss så skickas samtidigt ett mail till dig med information om att din leverans är på väg. I detta mail finns en länk för att spåra ditt paket. Du kan också kopiera kolli id:t på din leverans (informationen finns i mailet) och spåra ditt paket genom att klicka på knappen nedan.

Retur av en webborder


Passade inte produkten du beställt eller vill du av någon annan orsak skicka tillbaka den? Lugn, du har alltid 14 dagars returrätt från det att du mottagit varan när du beställt via vår webbutik.

Så här returnerar du en vara:

1) Klicka på knappen anmäl retur nedan, fyll i och skicka in din anmälan om retur.

2) Vi skickar en retursedel till dig via e-post.

3) Du packar din vara i originalemballage (så som produkten levererades till dig eller likvärdigt), klistrar retursedeln på paketet och lämnar det på närmaste DHL Servicepoint.

4) Vi registrerar din retur och krediterar den inom 14 dagar från mottagandet.

5) Återbetalning sker på samma sätt som du valt för betalning. Vi drar av kostnaden för returfrakt (79 kr för paket, 600 kr för halvpall, 1200 kr för helpall).